Домашнє завдання
з 26.04.2021 по 30.04.2021
1. Ранкова
гімнастика кожного дня.
2. Прогулянки на
свіжому повітрі ( 60 - 120 хв), подалі від скупчення людей, бажано в ліс у супроводі дорослих
3. Під час занять
фізичними вправами обов`язково дотримуватися техніки
БЖД
4. На початку , в
середині та наприкінці занять рахувати ЧСС
5. Ходьба та
рівномірний біг без урахування часу
5 – 6, 7 класи –
500 – 1000* м
8 – 9 класи :
Дівчата 500 – 1000*
м
Юнаки – 1000 –
1500* м
10 – 11 класи –
1000 – 2000* м
6. Стрибки на місці або через скакалку 3- 5* х
30 – 40* секунд
7. Присідання 2 -3*
серії по 15- 25 *разів
8. Підтягування на
поперечині
9. Релаксація ( відновлення)
Домашнє завдання з фізичної культури
З 19.04 – по 23.04.2021
1. Правила самоконтролю під час занять фізичними вправами.
2. Рахувати ЧСС на початку, в середині та на при кінці занять фізичними вправами.
3. ПЛАНКА
4. Ходьба та рівномірний біг без урахування часу
5 – 6, 7 класи – 500 – 1000* м
8 – 9 класи :
Дівчата 500 – 1000* м
Юнаки – 1000 – 1500* м
10 – 11 класи – 1000 – 2000* м
Домашнє завдання з фізичної культури
З 12.04 – по 16.04.2021
1. Правила
самоконтролю під час занять фізичними вправами.
2. Рахувати ЧСС на
початку, в середині та на при кінці занять фізичними вправами.
3. ПЛАНКА
4. Ходьба та
рівномірний біг без урахування часу
5 – 6, 7 класи –
500 – 1000* м
8 – 9 класи :
Дівчата 500 – 1000*
м
Юнаки – 1000 –
1500* м
10 – 11 класи –
1000 – 2000* м
5. Вправи на силу
6. Вправи на прес
7. Вправи на
гнучкість
8. Стрибки на місці
або через скакалку 3- 5* х 30 – 40* секунд
9. Присідання 2-3*
х 15 – 25* разів
10 Комплекс
ранкової гімнастики кожного ранку
11. Прогулянки на
свіжому повітрі ( бажано у лісі, в супроводі батьків)
ТОП-8 ефективних вправ для правильної постави
У житті головне навчитися тримати
спину рівно, а все інше саме прийде. Якщо ти не можеш утримувати тіло в рівному
положенні без відчуття дискомфорту або болю, значить, у тебе серйозні проблеми
з поставою. Розповідаємо, які вправи для правильної постави допоможуть це виправити.
Вчені психологи і медики стверджують, що неправильна постава — ознака
невпевненості, емоційного перенапруження і проблем зі здоров’ям. Зігнута спина,
опущені плечі, голова і погляд — все це геть відштовхує від людини. Успішні
люди ходять виключно з рівною спиною. Вони живуть в гармонії з собою,
навколишнім світом і рішуче йдуть до своїх цілей. Правильна постава — запорука
успіху, презентабельності і відмінного самопочуття. Хребет є основою нашого
тіла, тому, коли він пошкоджений, страждає весь організм. Так, при сколіозі
порушується робота легенів і інших органів, а також виникають сильні болі. Щоб
не нашкодити здоров’ю спини і завжди виглядати привабливо, досить регулярно
виконувати такі вправи.
1. Розминка Лежачи на спині, витягни руки за
голову. Зігни ноги в колінах і підтягни їх до грудей. Повернись в початкове
положення. Повтори 10 разів.
2. Вправа «Кішка» Встань на карачки, щоб
долоні знаходилися під плечима. По черзі вигинай спину вгору і вниз, починаючи
рух з куприка. Повтори 15 разів.
3. Скрутка Вправа виконуй лежачи на спині. Зігни праву
ногу і підтягни, тримаючись за коліно, до грудей. Потім відведи її вліво, а
голову — вправо. Так само повтори з іншою ногою. Виконувати по 15 разів на
кожну сторону.
4. Собака
мордою вниз Популярна в йозі вправа посприяє рухливості суглобів і
хребта. Так, підніми сідниці вгору, щоб спина і ноги утворили подобу гірки.
Стеж, щоб хребет і ноги при цьому залишалися рівними. Зроби 2 підходи по 15
секунд.
5. Вправа «Метелик» Сядь на коліна, а руки поклади
зверху. Спинку тримай рівно. Потім відведи руки за спину, щоб стикнулися
долоні. Зроби два підходи по 30 секунд.
6.
Змінний підйом рук і ніг Цю вправу виконуй
лежачи на спині, під спину і ноги можна підкласти додатковий атрибут. Підніми вгору протилежні руку і ногу і підведи їх одне до
одного. Повтори 20 разів на кожну сторону.
7. Підтягування
Лежачи на спині, зігни праву ногу, а другу залиш рівною. Розташуй руки вздовж
тіла, а потім підніми таз вгору, а руки відведи за голову. Потім одночасно
підтягуй одне до одного корпус і ліву ногу. Зроби 15 разів на кожну сторону.
8. «Бабусин» метод Найефективніший і давній
спосіб виправити поставу — носити книгу на голові. Утримати вантаж вийде тільки
з рівною спиною. Вибери предмет середніх розмірів і габаритів і спробуй так
походити по кімнаті. Згодом зможеш навіть займатися власними справами з
незвичайним аксесуаром. П’ять хвилин в день таких занять, і спинка скаже тобі
«дякую».
З 12.04 – по 16.04.2021
6 квітня міжнародний день спорту
на благо миру та розвитку
Домашнє завдання
з 05.04.2021 по 09.04.2021
Домашнє завдання з фізичної культури
З 05.04 – по 09.04.2021
1. 1.Правила
самоконтролю під час занять фізичними вправами.
2. 2.Рахувати ЧСС на
початку, в середині та на при кінці занять фізичними вправами.
3. ПЛАНКА
4. Ходьба та
рівномірний біг без урахування часу
5 – 6, 7 класи –
500 – 1000* м
8 – 9 класи :
Дівчата 500 – 1000*
м
Юнаки – 1000 –
1500* м
10 – 11 класи –
1000 – 2000* м
5. Вправи на силу
6. Вправи на прес
7. Вправи на
гнучкість
8. Стрибки на місці
або через скакалку 3- 5* х 30 – 40* секунд
9. Присідання 2-3*
х 15 – 25* разів
10 Комплекс
ранкової гімнастики кожного ранку
11. Прогулянки на
свіжому повітрі ( бажано у лісі, в супроводі батьків)
Домашнє завдання
з 29.03.2021 по 02.04.2021
Домашнє завдання
з 22.03.2021 по 26.03.2021
1. Ранкова
гімнастика кожного дня.
2. Прогулянки на
свіжому повітрі ( 30 - 40 хв), подалі від скупчення людей, бажано в ліс у
супроводі дорослих
3. Під час занять
фізичними вправами обов`язково дотримуватися техніки
БЖД
4. На початку , в
середині та наприкінці занять рахувати ЧСС
5. Вправи на силу
6. Вправи на прес
7. Вправи на
гнучкість
8. Планка ( бажано на пальцах)
9. Присідання 2 -3*
серії по 15- 20 *разів
10. Релаксація ( відновлення)
Домашнє завдання 09 .03. - 12.03.2021
1. Вправи на прес
2- 3* серії по 10 – 20* разів ( на верхній та нижній)
2. Вправи на
гнучкість 2- 3* серії по 20 – 30* разів
3. Вправи на силу
2- 3* серії по 10 – 20* разів ( згинання та розгинання рук в упорі лежачи)
4. Присідання 2- 3*
серії по 10 – 20* разів
5. Згинання та розгинання рук в
упорі лежачи на пальцях ( по можливості)
6.
Прогулянки на свіжому повітрі по далі від скупчення людей ( 20 – 30 хв), з
дотриманням усіх правил безпеки
7.
Дотримання правил самоконтролю під час виконання фізичних вправ.
8.
Кожного ранку виконувати комплекс ранкової гімнастики
Цикл дистанційних уроків з фізичної культури
1.
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. ЧСС. Комплекс ранкової
гімнастики. Основні правила гри «Презентація». Вправи на гнучкість. Вправи на
релаксацію. ЧСС. Синхронний режим.
2.
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Комплекс ранкової гімнастики.
Ведення м’яча правою та лівою рукою, дриблінг (перегляд відео). Вправи на
силу. Вправи на гнучкість. ЧСС. Асинхронний режим.
3.
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Вимірювання ЧСС. Комплекс ранкової гімнастики. Вправи на
гнучкість ( виконування нормативу вдома, записати та надіслати вчителю). ЧСС.
Синхронний режим.
4.
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Вимірювання ЧСС. Комплекс ранкової гімнастики. Вправи на
силу. Ведення, подвійний крок, кидок в кошик (перегляд відео). Імітація
вдома. Вправи на релаксацію. Асинхронний режим.
5.
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Вимірювання ЧСС. Комплекс ранкової гімнастики. Вправи на
силу. Ведення, подвійний крок, кидок в кошик (перегляд відео). Імітація
вдома. ЧСС. Вправи на релаксацію.
Асинхронний режим.
6.
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Вимірювання ЧСС. Комплекс ранкової гімнастики. Вправи на
силу ( виконання тесту на силу – згинання та розгинання рук в упорі лежачи,
записати кількість разів та надіслати вчителю). ЧСС. Вправи на релаксацію. Синхронний режим.
7.
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Вимірювання ЧСС. Комплекс ранкової гімнастики. Вправи для
розвитку швидкісно- силових якостей. Вправи на релаксацію. Штрафний кидок (
перегляд відео), Імітація вдома. ЧСС.
Асинхронний режим.
8
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Вимірювання ЧСС. Комплекс ранкової гімнастики. Вправи для
розвитку швидкісно- силових якостей. Вправи на релаксацію. Штрафний кидок (
перегляд відео), Імітація вдома. ЧСС.
Асинхронний режим.
9
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Вимірювання ЧСС. Комплекс ранкової гімнастики. Вправи для
розвитку швидкісно - силових якостей. Перегляд презентації (суддівські жести ). Вправи на відновлення. ЧСС.
Синхронний режим.
10.
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Вимірювання ЧСС. Комплекс ранкової гімнастики. Вправи для
розвитку преса. Перегляд відео (кидки у стрибку). Вправи на відновлення. ЧСС.
Синхронний режим.
1. Вправи на прес
2- 3* серії по 10 – 20* разів ( на верхній та нижній)
2. Вправи на
гнучкість 2- 3* серії по 20 – 30* разів
3. Вправи на силу
2- 3* серії по 10 – 20* разів ( згинання та розгинання рук в упорі лежачи)
4. Присідання 2- 3*
серії по 10 – 20* разів
5. Згинання та розгинання рук в
упорі лежачи на пальцях ( по можливості)
6.
Прогулянки на свіжому повітрі по далі від скупчення людей ( 20 – 30 хв), з
дотриманням усіх правил безпеки
7.
Дотримання правил самоконтролю під час виконання фізичних вправ.
8.
Кожного ранку виконувати комплекс ранкової гімнастики
1.
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. ЧСС. Комплекс ранкової
гімнастики. Основні правила гри «Презентація». Вправи на гнучкість. Вправи на
релаксацію. ЧСС. Синхронний режим.
2.
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Комплекс ранкової гімнастики.
Ведення м’яча правою та лівою рукою, дриблінг (перегляд відео). Вправи на
силу. Вправи на гнучкість. ЧСС. Асинхронний режим.
3.
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Вимірювання ЧСС. Комплекс ранкової гімнастики. Вправи на
гнучкість ( виконування нормативу вдома, записати та надіслати вчителю). ЧСС.
Синхронний режим.
4.
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Вимірювання ЧСС. Комплекс ранкової гімнастики. Вправи на
силу. Ведення, подвійний крок, кидок в кошик (перегляд відео). Імітація
вдома. Вправи на релаксацію. Асинхронний режим.
5.
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Вимірювання ЧСС. Комплекс ранкової гімнастики. Вправи на
силу. Ведення, подвійний крок, кидок в кошик (перегляд відео). Імітація
вдома. ЧСС. Вправи на релаксацію.
Асинхронний режим.
6.
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Вимірювання ЧСС. Комплекс ранкової гімнастики. Вправи на
силу ( виконання тесту на силу – згинання та розгинання рук в упорі лежачи,
записати кількість разів та надіслати вчителю). ЧСС. Вправи на релаксацію. Синхронний режим.
7.
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Вимірювання ЧСС. Комплекс ранкової гімнастики. Вправи для
розвитку швидкісно- силових якостей. Вправи на релаксацію. Штрафний кидок (
перегляд відео), Імітація вдома. ЧСС.
Асинхронний режим.
8
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Вимірювання ЧСС. Комплекс ранкової гімнастики. Вправи для
розвитку швидкісно- силових якостей. Вправи на релаксацію. Штрафний кидок (
перегляд відео), Імітація вдома. ЧСС.
Асинхронний режим.
9
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Вимірювання ЧСС. Комплекс ранкової гімнастики. Вправи для
розвитку швидкісно - силових якостей. Перегляд презентації (суддівські жести ). Вправи на відновлення. ЧСС.
Синхронний режим.
10.
Повторення правил
самоконтролю під час дистанційного навчання. Вимірювання ЧСС. Комплекс ранкової гімнастики. Вправи для
розвитку преса. Перегляд відео (кидки у стрибку). Вправи на відновлення. ЧСС.
Синхронний режим.
Доброго дня!
Шановні
учні!
Карантин
це ні канікули, тому розпорядок дня ні хто не відміняв. Уроки робимо за
розкладом. Також це має відношення і до фізичної культури. Тільки тепер
виконуємо вправи з фізичної культури кожного дня.
1. Ранкова гімнастика – 10 – 15 хвилин. Кожного дня.
2. Режим дня.
3. Готуємося до виконання орієнтовних
нормативів для розвитку фізичних якостей: гнучкості, сили, швидкісно - силових
якостей ( стрибок у довжину з місця).
4. Якщо є можливість
не контактувати з іншими людьми, ходьба на свіжому повітрі, бажано у
лісі, 20 – 30 хвилин.
5. Домашнє завдання :
1. Вправи на розвиток сили : 2 – 3* рази
10 – 20* разів
2. Вправи на прес : 2 – 3* рази 10 – 20*
разів
3. Вправи на гнучкість: 2 – 3* рази 10 –
20* разів
4. Присідання 2 – 3* рази 10 – 20* разів
5. Стрибки через скакалку ( якщо є можливість) 2 – 3* рази 30 – 50* разів
Тест - настільний теніс
Тест з фізичної культури (модуль – настільний теніс) -12 балів
Вибрати одну правильну відповідь
( виправлення рахується помилкою)
1.Що означає вислів
пінг понг ?
1.
Великий
теніс
2.
Дартс
3.
Настільний
теніс
2.Скільки гравців можуть одночасно грати в настільний
теніс?
1.
2
або 4
2.
4
або 6
3.
6
або 8
3.Які розміри має стіл для настільного тенісу?
1. Довжина 276 см,
ширина 155,5 см, висота 74 см.
2.
Довжина 274 см, ширина 152,5 см, висота 76 см.
3.
Довжина 278 см, ширина 157,5 см,
висота 78 см.
4. Яку висоту має сітка для настільного
тенісу?
1. 15,05 cм
2. 15,25 cм
3. 16,25 cм
5. Які розміри має м’ячик для
настільного тенісу?
1.
Діаметр м'яча 40 мм, маса 2,7 г.
2.
Діаметр м'яча 44 мм, маса 2,9 г.
3.
Діаметр м'яча 46 мм, маса 2,5 г.
6. Скільки треба виграти партій, щоб
виграти зустріч?
1.
Від 2 до 4 залежно від правил змагань
2.
Від 3 до 5 залежно від правил
змагань
3.
Від 5 до 7 залежно від правил змагань
7. Чим грають в настільному тенісі?
1.
Рапірою
2.
Ключкою
3.
Ракеткою
8. Скільки треба виграти очок , щоб
виграти партію?
1.
7
2.
21
3.
11
9. Де народилась гра настільний теніс?
1.
США
2.
Англія
3.
Німеччина
10. З чого повинна бути зроблена тенісна
ракетка?
1.
З пластмаси та дерева
2.
З заліза та резини
3.
З дерева ат резини
11. Якого коліру має бути поверхня столу
для гри в настільний теніс?
1.
Ігрова поверхня столу повинна бути матовою, однорідною
темного забарвлення.
2.
Ігрова поверхня столу повинна бути яскравою,
однорідною червоного забарвлення.
3.
Ігрова поверхня столу повинна бути яскравою,
чорного
забарвлення.
12. Якого коліру повинен бути м’яч для
гри в настільний теніс?
1. М'яч повинен бути пофарбований у білий колір
2. М'яч повинен бути пофарбований у жовтогарячий колір
3. М'яч
повинен бути пофарбований у жовтогарячий або білий колір
Тест - гімнастика
Тест з фізичної культури (модуль - гімнастика) -12 балів
Вибрати одну правильну відповідь
( виправлення рахується помилкою)
1.Що означає слово гімнастика :
1. Перебуваю
оголеним, тренуюся;
2. Перебуваю оголеним, плаваю;
3. Перебуваю оголеним бігу та стрибаю
2.Скільки видів вправ включає в собі чоловіча гімнастика:
1. 4
2. 5
3. 6
3. Які види спортивної гімнастики входять до чоловічої програми:
1. Вправи
на перекладині, кільцях, брусах, коні, вільні вправи, опорний стрибок.
2.
Вправи на перекладині, кільцях, брусах, вільні вправи, опорний стрибок.
3.
Вправи на перекладині, кільцях, брусах, на
колоді, вільні вправи, опорний стрибок.
4.Скільки видів вправ включає в собі жіноча гімнастика:
1. 4
2. 5
3. 6
5. Які види спортивної гімнастики входять до жіночої програми:
1. Вправи
на перекладині, кільцях, брусах, коні, вільні вправи, опорний стрибок.
2.
Вправи на перекладині, кільцях, брусах, вільні вправи, опорний стрибок.
3.
Вправи на брусах, на
колоді, вільні вправи, опорний стрибок.
6. В якому виді гімнастики змагаються
тільки жінки:
1.
Спортивна акробатика
2.
Спортивна гімнастика
3.
Художня гімнастика
7. Вільні
вправи це –
1.
Вправи на колоді
2.
Вправи на брусах
3.
Вправи на гімнастичних матах
8. В яких видах гімнастики вправи
виконуються під музичний супровід
1.
Спортивна акробатика та спортивна гімнастика
2.
Спортивна акробатика та художня гімнастика
3.
Художня гімнастика та спортивна гімнастика
9. Який вид гімнастики не є олімпійським
видом
1.
Спортивна акробатика
2.
Спортивна гімнастика
3.
Художня гімнастика
10. Скільки видів програми виконує
гімнастка в художній гімнастиці
1.
4
2.5
3.6
11. Які предмети використовує гімнастка
під час свого виступу
1.
М'яч, скакалка, булава, обруч і стрічка.
2. М'яч, булава, обруч і стрічка, кеглі.
3. . М'яч, скакалка,
обруч і стрічка, кеглі.
12. Хто з відомих
українських спортсменів є олімпійським чемпіоном з спортивної гімнастики
1.
Олег Блохін
2.
Сергій Бубка
3.
Олег Верняєв
Завдання з фізичної культури на 25.05 – 29.05.2020
Три, чотири рази на тиждень повільна ходьба та рівномірний біг
5 клас – 2 000м – ходьба да 1000 – 1500м рівномірний біг
6 клас – 2 000м – ходьба да 1000 – 1500м рівномірний біг
7 клас – 3 000м – ходьба да 1500 – 2000м рівномірний біг
8 клас – 3 000м – ходьба да 1500 – 2000м рівномірний біг
9 клас – 3 000м – ходьба да 1500 – 2000м рівномірний біг
10 клас – 3 000м – ходьба да 2000 – 3000м рівномірний біг
10 клас – 3 000м – ходьба да 2000 – 3000м рівномірний біг
№ Домашнє завдання Клас
1 Вправи на гнучкість 2 – 3 х 20-30* Присідання 2 – 3 х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл. 2 – 3 х 10-15* Вправи на прес 2 – 3 х 10 - 15* 5
2 Вправи на гнучкість 2 – 3 х 20-30* Присідання 2 – 3 х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл. 2 – 3 х 10-15* Вправи на прес 2 – 3 х 10 - 15* 6
3 Вправи на гнучкість 2 – 3 х 20-30* Присідання 2 – 3 х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл. 2 – 3 х 10-15* Вправи на прес 2 – 3 х 10 - 15* 7
4 Вправи на гнучкість 2 – 3 х 20-30* Присідання 2 – 3 х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл. 2 – 3 х 10-15* Вправи на прес 2 – 3 х 10 - 15* 8-А,Б
5 Вправи на гнучкість 2 – 3 х 20-30* Присідання 2 – 3 х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл. 2 – 3 х 10-15* Вправи на прес 2 – 3 х 10 - 15* 9 -11
Завдання з фізичної культури на 18.05 – 22.05.2020
Три, чотири рази на тиждень повільна ходьба та рівномірний біг
5 клас – 2 000м – ходьба да 1000 – 1500м рівномірний біг
6 клас – 2 000м – ходьба да 1000 – 1500м рівномірний біг
7 клас – 3 000м – ходьба да 1500 – 2000м рівномірний біг
8 клас – 3 000м – ходьба да 1500 – 2000м рівномірний біг
9 клас – 3 000м – ходьба да 1500 – 2000м рівномірний біг
10 клас – 3 000м – ходьба да 2000 – 3000м рівномірний біг
11 клас – 3 000м – ходьба да 2000 – 3000м рівномірний біг
Історія олімпійського руху
1.Начесть кого проводились античні Олімпійські ігри?
А) Апполона , б) Зевса , в) Діоніса г ) Посейдона
2. Який вид змагань був першим на Олімпійських іграх?
А) Кулачний бій, б) Панкратіон, в) Біг, г) Метання списа
3. Чим нагороджували переможців Олімпійських ігор у стародавній Греції?
А ) Золотою медаллю, б) Вінком із гілок лавра, в) Нічим, г) Вінком із гілок оливи
4. Кого вважають засновником сучасного олімпійського руху?
А) Вільяма Брукса б) Сергія Бубку, в) П’єра де Кубертена, г) Р. Ловера
5. Що намальовано на Олімпійському прапорі?
А)Олімпійські кільця, б) Голуб миру, в)Факел, г)Олімпійське гасло
6. Якого кольору олімпійський прапор?
А) Червоного, б) Білого, в) Жовто-блакитного, г) Зеленого
7. Назвіть прізвище президента олімпійського комітету України?
А)В. Зеленський, б)Л.Кучма, в)Л. Кравчук, г) С.Бубка
8. Де відбудуться останні літні Олімпійські ігри?
А) Китай, б) Японія, в) Англія, г) Греція
9. В якій країні відбудуться наступні зимові Олімпійські ігри?
А) Китай, б) Україна, в) Південна Корея, г) Японія
10. Назвіть прізвище президента міжнародного олімпійського комітету?
11. Хто складає олімпійську клятву?
А) Спортсмени, б) Судді, в) Спортсмени та судді, г) усі бажаючі
12. Як часто відбуваються Олімпійські ігри?
А)Кожного року, б)раз на 4 роки, в) раз на 5 років, г) раз на 8 років
13. Який рік вважають датою проведення перших Олімпійських ігор у стародавній Греції?
А)776р.до н.е., б) 334 р. до н.е., в) 1896 до н.е. , г) 1920 до н.е.,
14. В якому році були проведені перші Олімпійські ігри сучасності?
А)1894, б) 1850, в) 1896, г) 1920
15. У якому виді спорту Олена Петрова здобула срібну нагороду на олімпіаді?
А) Плавання, б) Біатлон, в) Легка атлетика, г) Гімнастика
16. Який вид спорту називають «королевою спорта»?
А) Футбол, б) Біатлон, в) Легка атлетика, г) Баскетбол
17. Як звучить олімпійське гасло?
А) Швидше. Вище, Сильніше, б) Вище, Сильніше, Швидше. в)Головне не перемога, а участь, г) Вперед до перемоги
18. Хто з цих спортсменів є олімпійським чемпіоном?
А) О.Верняєв, б) О.Блохін, в) А.Шевченко, г) О. Петрова
19. Хто здобув перше «олімпійське» золото для України?
А) О.Верняєв, б) О.Баюл, в) А.Шевченко, г) О. Петрова
20. В якому виді спорту сестри Семеренко здобули золоті медалі на олімпіаді ? А) Футбол, б) Біатлон, в) Легка атлетика, г) Баскетбол
21. В якому виді спорту виступав Сергій Бубка? А) Футбол, б) Біатлон, в) Легка атлетика, г) Баскетбол
22. В якому виді спорту виступав Андрій Шевченко? А) Футбол, б) Біатлон, в) Легка атлетика, г) Баскетбол
23. В якому році був створений НОК України?
А)1956, б) 1952, в) 1991, г) 1990
24.З якого року розпочалася історія олімпійського руху в Україні ?
А)1956, б) 1952, в) 1991, г) 1990
Кожна правильна відповідь – 0.5 б.
Оцінка _______
План роботи на 12.05 – 15.05 2020
№
Домашнє завдання
Клас
1
Вправи на гнучкість 2 –
3 х 20-30* Присідання 2 – 3 х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл.
2 – 3 х 10-15* Вправи на прес 2 – 3 х 10 - 15*
5
2
Вправи на гнучкість 2 –
3 х 20-30* Присідання 2 – 3 х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл.
2 – 3 х 10-15* Вправи на прес 2 – 3 х 10 - 15*
6
3
Вправи на гнучкість 2 –
3 х 20-30* Присідання 2 – 3 х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл.
2 – 3 х 10-15* Вправи на прес 2 – 3 х 10 - 15*
7
4
Вправи на гнучкість 2 –
3 х 20-30* Присідання 2 – 3 х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл.
2 – 3 х 10-15* Вправи на прес 2 – 3 х 10 - 15*
8-А,Б
5
Вправи на гнучкість 2 –
3 х 20-30* Присідання 2 – 3 х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл.
2 – 3 х 10-15* Вправи на прес 2 – 3 х 10 - 15*
9 -11
Картка для
перевірки теоретичних знань з футболу
Прізвище та ім’я _____________________________________
1. Рік народження гри «Футбол»?
а) 1895;
б) 1863;
в) 1892.
2.Що в перекладі з англійської означає слово «Футбол»?
а) Ворота + м’яч б) Кошик + м’яч; в)
Нога + м’яч.
3. Які розміри футбольного майданчику?
а) 70-90 – 35=80м; б) 80-100 – 40-80м; в) 90-120 м – 45-90 м.
4. Яка відстань до футбольних воріт під час виконання пенальті?
а) 9м ; б) 11м; в) 16м.
5. Які розміри футбольних воріт?
а) 7м 32 см – 2м44см; б) 7м 00 см – 3м00см в) 8м32см-3м44см.
6. Яка вага футбольного м’яча ?
а) 280 – 300 г ; б) 396 - 453 г; в) 567 – 650 г.
7. Який діаметр футбольного м’яча ?
а) 65-67см; б) 60 – 70 см ; в) 68-71 см.
8. Скільки чоловік грають на майданчику в кожній команді?
а) 12; б) 10; в) 11.
9. Скільки таймів грають в футболі?
а) 2; б) 3; в) 4.
10. Скільки хвилин триває гра в футболі?
а) 70 хв; б) 80хв; в) 90хв.
11.Скіьки замін може зробити кожна команда за гру ?
а) 3; б) 5; в) 4.
12. Напишіть, хто має право грати руками в футболі?
Оцінка____________
План роботи на
27.04 – 30.04 2020
№
Тема
Домашнє завдання
Клас
Дата
1
Акрабатичні вправи
Вправи на гнучкість 2 – 3 х 20-30* Присідання 2 – 3
х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл. 2 – 3 х 10-15* Вправи на
прес 2 – 3 х 10 - 15*
5
27.04-30.04
2
Акрабатичні вправи
Вправи на гнучкість 2 – 3 х 20-30* Присідання 2 – 3
х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл. 2 – 3 х 10-15* Вправи на
прес 2 – 3 х 10 - 15*
6
27.04-30.04
3
Акрабатичні вправи
Вправи на гнучкість 2 – 3 х 20-30* Присідання 2 – 3
х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл. 2 – 3 х 10-15* Вправи на
прес 2 – 3 х 10 - 15*
7
27.04-30.04
4
Акрабатичні вправи
Вправи на гнучкість 2 – 3 х 20-30* Присідання 2 – 3
х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл. 2 – 3 х 10-15* Вправи на
прес 2 – 3 х 10 - 15*
8-А,Б
27.04-30.04
5
Акрабатичні вправи
Вправи на гнучкість 2 – 3 х 20-30* Присідання 2 – 3
х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл. 2 – 3 х 10-15* Вправи на
прес 2 – 3 х 10 - 15*
9 -11
27.04-30.04
Картка для перевірки теоретичних
знань з волейболу
Прізвище та ім’я
_____________________________________
1. Кому належить пріоритет у
створенні гри «Волейбол»?
а) Уільяму Моргану;
б) Роберту Гріну;
в) П’єру де Кубертену.
2.Що в перекладі з
англійської означає слово «волейбол»?
а) Літаючий м’яч ;
б) Стрибаючий м’яч; в)
Плаваючий м’яч.
3. Які розміри волейбольного
майданчику?
а) 25 – 18м; б) 40 – 20м; в) 18 – 9 м .
4. Яка висотка жіночої
волейбольної сітки?
а) 2м 24 см ; б) 2м 30 см ; в) 2м 34 см .
5. Яка висотка чоловічої
волейбольної сітки?
а) 2м 34 см ; б) 2м 43 см ; в) 2м 40 см .
6. Яка вага волейбольного
м’яча ?
а) 280 – 300 г ; б) 250 – 280г; в) 260 – 280 г .
7. Який діаметр волейбольного
м’яча ?
а) 65-67см; б) 60 – 70 см ; в) 55 – 60 см .
8. Скільки чоловік грають на
майданчику в кожній команді?
а) 12; б) 8; в) 6.
9. Скільки потрібно виграти
партій , щоб виграти зустріч?
а) 3; б) 5; в) 6.
10. Щоб виграти партію скільки
потрібно набрати очок?
а) 21; б) 25; в) 23.
11. Рік заснування волейболу?
а) 1863; б) 1895; в) 1892.
12.
Напишіть, які ви знаєте прийоми та передачі м’яча в волейболі?
Оцінка____________
21.04.- 24.04.2020
Вправи для розвитку швидкісно-силових якостей для
школярів
Вправи, які використовуються для розвитку
швидкісно-силових якостей і сили м'язів нижніх кінцівок.
Якщо є можливість виконувати ці вправи.
1.Стрибки на двох ногах з підтягуванням зігнутих ніг до
грудей. Виконувати на місці і з просуванням вперед. Повторити 8—10 разів, 3—4
серії.
2.Стрибки на двох ногах через перешкоди (4—6 низьких
бар'єрів). Вправа повторюється 3—4 серіями по 6—8 перешкод.
3. Стрибки на двох ногах через гімнастичну лавку із
просуванням вздовж лави. Повторити 8—10 разів, 3—4 серії.
4. Зістрибування з підвищення до 80 см на дві ноги.
Повторити 10—12 разів.
5. Зістрибування з підвищення 60—70 см із приземленням
напівприсівши. Повторити 8—10 разів.
6. Зістрибування з підвищення 30—40 см на дві ноги з
наступним стрибком через перешкоди (3—4 низьких бар'єри). Повторити 5—6 разів.
7. Стрибки з місця на двох ногах вгору з підвищенням
60—70 см з виконанням різних завдань у фазі польоту і м'яким приземленням.
Повторити 8—10 разів.
8. Вистрибування вгору на двох ногах напівприсівши з
повним випрямленням тіла при відштовхуванні, з діставанням руками підвішених
предметів. Слідкувати за м'яким приземленням у положення, яке відповідає вихідному.
Повторити 10—12 разів, 2—3 серії.
9. Ходьба глибокими випадами з акцентуванням розгинання
ноги і виносом вільної, зігнутої в колінному суглобі ноги, при проходженні
вертикалі. Повторити 10—12 разів кожною ногою, 2 серії.
10. Присівши на одній нозі з опорою однойменною рукою на
рейку гімнастичної стінки. Повторити майже максимальну кількість разів (мінус
2—3 рази) на кожну ногу, 2 серії.
11. Присідання на одній нозі. Повторити 2—3 серії з майже
максимальною кількістю присідань на кожній.
12. Вистрибування вгору на двох ногах з присіду. Повторити
10—12 разів, 2 серії.
13. Підстрибування на одній нозі, які виконуються учнями
в парах, стоячи обличчям один до одного. Партнер підтримує злегка за п'ятку.
Підстрибування виконується за рахунок роботи м'язів колінноступневого суглоба і
гомілки. Амортизація при приземленні за рахунок згинання ноги в колінному
суглобі мінімальна. При виконанні підстрибувань бажано не торкатись п'яткою до
опори. Повторити 2—3 рази по 25—30 підстрибувань на кожну ногу.
14.Вистрибування вгору з місця, штовхаючись однією ногою
з підвищеної опори (висотою 30—35 см). Вправа виконується у В.П., стоячи боком
до підвищеної опори (гімнастична лава), зігнута нога на опорі. Повторити 10—12
разів кожною ногою 2—3 серії. Вправа може виконуватись з почерговим
вистрибуванням на одній та на другій ногах. У такому випадку приземлення відбувається
по різні сторони лави.
15. В.П. — стоячи обличчям до лави, одна нога зігнута в
коліні на лаві, друга — опорна, на землі. Вистрибування вгору з розгинанням зігнутої
ноги і зміною положення ніг. Повторити 8—10 разів, 2 серії.
На
при кінці тижня самім зробити тест : Стрибок у довжину з місця. Записати результат у щоденник, а потім
показати вчителю, коли повернемося до школи.
План-конспект уроку з
Клас: 9
План - конспект уроку 7 клас.
План - конспект 8 клас.
План - конспект уроку 5 клас.
Сумської
області
Відділ
освіти, молоді та спорту
Свеська спеціалізована школа I – III ст. №1
41226 cмт. Свеса Сумської області, вулиця Грушевського,25, тел. (0
54- 56) 6 -20 - 82
Е-mail: svesashckola.1@ukr.net Код ЄДРПОУ
24015503
Урок фізкультури з використанням інформаційних
технологій
11 – й клас.
Волейбол
Мета:
·
закріплення навичок прийому м'яча зверху
та знизу.
·
вдосконалення техніки верхньої та
нижньої прямої подачі;
·
техніка виконання нападаючого удару та
блокування .
Завдання :
навчальні:
- повторити
техніку прийому м'яча зверху та знизу;
- удосконалювати техніки верхньої та нижньої прямої
подачі;
- техніка
виконання нападаючого удару та блокування.
оздоровчі:
·
сприяти розвитку стрибучості, спритності, витривалості,
сили.
виховні:
- сформувати
мотиви до самостійного занять
фізичною культурою, а саме волейболом;
- сприяти
формуванню свідомого ставлення до власного здоров’я і фізичного розвитку;
- сприяти вихованню морально-вольових
якостей ( сили волі, витримки, дисциплінованості, взаємовиручці, організованості)
Місце проведення: спортивна зала школи.
Інвентар: волейбольні м’ячі, секундомір, свищик,
скакалки, волейбольна сітка, ІКТ.
План роботи на 12.05 – 15.05 2020
№
|
Домашнє завдання
|
Клас
|
1
|
Вправи на гнучкість 2 –
3 х 20-30* Присідання 2 – 3 х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл.
2 – 3 х 10-15* Вправи на прес 2 – 3 х 10 - 15*
|
5
|
2
|
Вправи на гнучкість 2 –
3 х 20-30* Присідання 2 – 3 х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл.
2 – 3 х 10-15* Вправи на прес 2 – 3 х 10 - 15*
|
6
|
3
|
Вправи на гнучкість 2 –
3 х 20-30* Присідання 2 – 3 х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл.
2 – 3 х 10-15* Вправи на прес 2 – 3 х 10 - 15*
|
7
|
4
|
Вправи на гнучкість 2 –
3 х 20-30* Присідання 2 – 3 х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл.
2 – 3 х 10-15* Вправи на прес 2 – 3 х 10 - 15*
|
8-А,Б
|
5
|
Вправи на гнучкість 2 –
3 х 20-30* Присідання 2 – 3 х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл.
2 – 3 х 10-15* Вправи на прес 2 – 3 х 10 - 15*
|
9 -11
|
№
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
Клас
|
Дата
|
1
|
Акрабатичні вправи
|
Вправи на гнучкість 2 – 3 х 20-30* Присідання 2 – 3
х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл. 2 – 3 х 10-15* Вправи на
прес 2 – 3 х 10 - 15*
|
5
|
27.04-30.04
|
2
|
Акрабатичні вправи
|
Вправи на гнучкість 2 – 3 х 20-30* Присідання 2 – 3
х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл. 2 – 3 х 10-15* Вправи на
прес 2 – 3 х 10 - 15*
|
6
|
27.04-30.04
|
3
|
Акрабатичні вправи
|
Вправи на гнучкість 2 – 3 х 20-30* Присідання 2 – 3
х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл. 2 – 3 х 10-15* Вправи на
прес 2 – 3 х 10 - 15*
|
7
|
27.04-30.04
|
4
|
Акрабатичні вправи
|
Вправи на гнучкість 2 – 3 х 20-30* Присідання 2 – 3
х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл. 2 – 3 х 10-15* Вправи на
прес 2 – 3 х 10 - 15*
|
8-А,Б
|
27.04-30.04
|
5
|
Акрабатичні вправи
|
Вправи на гнучкість 2 – 3 х 20-30* Присідання 2 – 3
х 10-15* Вправи на силу : дів. 2 – 3 х 5-10* Хл. 2 – 3 х 10-15* Вправи на
прес 2 – 3 х 10 - 15*
|
9 -11
|
27.04-30.04
|
21.04.- 24.04.2020
План-конспект уроку з
План - конспект уроку 7 клас.
План - конспект 8 клас.
План - конспект уроку 5 клас.
№
|
Зміст уроку
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
Підготовча частина (9- 10 хв.)
|
||||
1
|
Шикування. Привітання.
Повідомлення мети та завдань уроку. Нагадати про дотримання правил техніки
безпеки.
|
1 хв
|
Перевірка наявності спортивної форми
|
|
2
|
Перегляд
презентації. Про техніку гри.
Стійка
волейболіста. Перегляд
слайду.
Ноги
розташовані
Одна нога
попереду
Тулуб нахилений
вперед. Чим нижче стійканахилений тулуб. Руки зігнуті в ,
тим більше вперед ліктьових суглобах.
Передача м'яча зверху
двома руками складає основу гри. При взаємодії нападаючих для прискорення атаки і
дезорганізації блоку. Вона дає можливість виконувати різні вправи по техніці, а також
грати через сітку.
Правильне
положення кистей и пальців. Перегляд слайду.
Відбиття м'яча кулаком. Перегляд слайду.
Подачі. Перегляд слайду.
Гра починається
подачею. Цим прийомом м'яч вводиться
в гру.
Змагання без
подачі неможливі. Очко команда також може виграти лише тоді, коли вона подавала, а суперник
зробив помилку.
Прийом м’яча знизу. Переглядслайду.
Застосовується в захисних діях, аби
не допустити падіння м'яча, посланного соперником, на
майданчик.
Прийом подачі вважається
вдалим ,
коли після прийому
м'яча він опиняється в зоні нападу.
Прийом м'яча
в падінні. Перегляд
слайду.
Застосовується, коли м'яч низько летить при передачі.
Нападаючий
удар. Перегляд слайду.
Це найефективніший спосіб завершення атаки, саме він
найчастіше приносить переможні очки.
Блокування м’яча. Перегляд слайду.
Виставляння рук над верхнім краєм сітки для того, щоб перегородити польот
м'яча після нападаючого
удару називається блокуванням. Воно застосовується для протидії нападаючого
удару. Виконується одним або двома (рідше трьома) гравцями в стрибку з місця
або після переміщення.
|
5хв
|
Вчитель коментує
кожен новий слайд та показує на практиці.
|
|
3
|
Вимірювання ЧСС
за 10 сек
|
30 с
|
Виділити учнів з підвищеною ЧСС (120 уд/хв і більше), приділяти їм
додаткову увагу
|
|
4
|
Ходьба по залу:
-
ходьба
на носках, руки за головою; ходьба на п’ятах, руки за головою;
-
ходьба
на зовнішній та внутрішній стороні стопи
|
15 с
15 с
30 с
|
У колону по
одному в обхід по залу. Дистанція два кроки.
|
|
5
|
Біг по залу:
-
вільний
біг;
-
біг
на носках з високим підніманням колін;
-
біг
із закиданням гомілок;
-
біг
приставним кроком правим та лівим боком
-
стрибки
на лівій та правій нозі
|
2 хв
|
Темп – вільний,
дистанція два кроки
|
|
6
|
Загально-розвиваючи
вправи на місці та в русі:
1.В.п. – руки перед грудьми «в
замок».
1 – руки
вперед, долоні назовні;
2 – В. п.;
3 – руки вгору,
голову підняти;
4 – В. п.
2. В. п. – о .с. , руки перед грудьми «в замок».
1 – кроком
правої випад з поворотом праворуч;
2 – кроком
лівої випад з поворотом ліворуч.
3. В. п. – о с., руки на поясі.
1 – крок правою
ногою нахил вперед;
2 – крок лівою
ногою нахил вперед.
4. Ходьба по залу. – у напівприсіді,
руки на колінах; - у присіді, руки за головою.
5. Стрибки вперед у присіді, руки вільні.
6. Ходьба по залу. 1-2 – праву руку вгору за голову, ліву – за спину; 3- 4
те саме, зі зміною положення рук.
7. Ходьба по залу, 1-4 кругові рухи руками вперед; 5-8 кругові рухи руками
назад.
|
4 хв
4-6 разів
4-6 разів
10-12 разів
10-12 м
8-10 м
5-7 разів
4-6 разів
|
Поворот
максимальний
Ноги в колінах
не згинати
Стежити за
поставою
Намагатися
зімкнути руки за спиною
Виконувати з
амплітудою
|
|
Основна частина (30-32 хв.)
|
||||
1
|
Передачі м’яча в парах двома руками зверху:
-
одним
дотиком;
-
після
передачі над собою 3-4 рази – передача партнеру;
-
в парах через сітку
|
3 – 5хв
|
У вихідному положенні руки і ноги
зігнуті.
Великі й вказівні пальці утворюють трикутник.
Прийом м’яча виконувати перед лицем, передавати коротким дотиком (без
«кидка»).
|
|
2
|
Прийом м’яча знизу двома руками:
- жонглювання над собою 3-4 рази – передача партнеру;
- прийом знизу після скорченої передачі;
- прийом м’яча, який летить вбік від гравця;
- в парах через
сітку
|
3 – 5 хв
|
Кисті рук тримати разом. Прийом м’яча на передпліччя вище зап’ясть.
Швидко виходити в зону прийому м’яча.
Контролювати
положення рук при прийомі м’яча для того, щоб направити м’яч у потрібному
напрямку.
|
|
3
|
Нападаючий удар
з власного кидка.
Нападаючий удар
з розбігу із зон № 2 або №4 після передачі партнера або вчителя із зони № 3
|
3-5 хв
|
Вправа
виконується в колонах з вибором одного гравця, який виконує другу передачу.
|
|
4
|
Верхня та нижня пряма подача на влучність у зони ,
які вказує вчитель.
|
2-3 хв
|
М’яч для подачі підкидувати так, щоб він падав у виставленої лівої ноги.
Ударяти по м’ячу напруженою долонею прямої руки. У кінці
руху «накривати» м’яч кистю, надаючи м’ячу верхнє обертання.
На лінію подачі
не наступати.
|
|
5
|
Навчальна гра
у волейбол.
Під час гри
дотримуватися зазначених умов:
-
виконувати
тільки верхню пряму подачу;
- очко
зараховувати тільки в тому випадку, якщо у команди було три дотики.
|
13-15 хв
|
||
Заключна частина (2-3хв.)
|
||||
1
|
Шикування в
колону по одному, повільна ходьба по колу.
|
30с
|
Вправи на відновлення дихання
|
|
1
|
Вимірювання ЧСС
|
10с
|
||
2
|
Підбиття
підсумків уроку
|
1хв -1,5хв
|
Оголошення оцінок
|
|
3
|
Домашнє
завдання .
|
30с
|
Згинання й розгинання рук в упорі від підлоги (
хлопці 2-3 х 10-20 р. дівчата 2-3 х 5 – 15 р.), вправи на прес (
хлопці та дівчата 2-3 х 10-20 р.)
|
|
4.
|
Прощання і організований вихід із залу
|
20с
|
||
- повторити
техніку ведення м’яча правою та лівою рукою;
- удосконалювати техніку передачі м’яча двома руками
;
- техніка
виконання ведення, подвійний крок та кидок у кошик.
- сформувати
мотиви до самостійного занять
фізичною культурою, а саме баскетболом;
- сприяти
формуванню свідомого ставлення до власного здоров’я і фізичного розвитку;
- сприяти вихованню морально-вольових
якостей ( сили волі, витримки, дисциплінованості, взаємовиручці,
організованості)
№
|
Зміст уроку
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Підготовча частина (9- 10 хв.)
|
|||
1
|
Шикування.
Привітання. Повідомлення мети та завдань уроку. Нагадати про дотримання
правил техніки безпеки.
|
1,5хв
|
Перевірка наявності спортивної форми
|
2
|
Інформаційне
повідомлення вчителя.
Сьогодні у вас
незвичайний урок. Ми подорожуватимемо по Україні й довідаємось багато
цікавого про нашу державу. Україна – самостійна, суверенна держава,
проголошена Актом про незалежність 24 серпня 1991 року. Наша країна найбільша
в Європі. Її площа становить 603,7 тис. км. кв.
Ми сьогодні
проведемо екскурсію по всій території України, побуваємо в усіх її областях
та в Криму.
За підсумками
кожного етапу нашої мандрівки команда-переможець здобуде право розмістити
зображення відповідної області на карті України.
Але перш ніж
почати нам потрібно виконати розминку
|
1хв
|
Вчитель показує
державні кордони і кордони областей на стенді.
|
3
|
Вимірювання ЧСС
за 10 сек
|
30 с
|
Виділити учнів з підвищеною ЧСС (120 уд/хв і більше), приділяти їм
додаткову увагу
|
4
|
Ходьба по залу:
-
ходьба
на носках, руки за головою; ходьба на п’ятах, руки за головою;
-
ходьба
на зовнішній та внутрішній стороні стопи
|
15 с
15 с
30 с
|
У колону по
одному в обхід по залу. Дистанція два кроки.
|
5
|
Біг по залу:
-
вільний
біг;
-
біг
на носках з високим підніманням колін;
-
біг
із закиданням гомілок;
-
біг
приставним кроком правим та лівим боком
-
стрибки
на лівій та правій нозі
|
2 хв
|
Темп – вільний,
дистанція два кроки
|
6
|
Загально-розвиваючи
вправи на місці та в русі:
1.В.п. – руки перед грудьми «в
замок».
1 – руки
вперед, долоні назовні;
2 – В. п.;
3 – руки вгору,
голову підняти;
4 – В. п.
2. В. п. – о .с. , руки перед грудьми «в замок».
1 – кроком
правої випад з поворотом праворуч;
2 – кроком
лівої випад з поворотом ліворуч.
3. В. п. – о с., руки на поясі.
1 – крок правою
ногою нахил вперед;
2 – крок лівою
ногою нахил вперед.
4. Ходьба по залу. – у напівприсіді,
руки на колінах; - у присіді, руки за головою.
5. Стрибки вперед у присіді, руки вільні.
6. Ходьба по залу. 1-2 – праву руку вгору за голову, ліву – за спину; 3- 4
те саме, зі зміною положення рук.
7. Ходьба по залу, 1-4 кругові рухи руками вперед; 5-8 кругові рухи руками
назад.
|
4 хв
4-6 разів
4-6 разів
10-12 разів
10-12 м
8-10 м
5-7 разів
4-6 разів
|
Поворот
максимальний
Ноги в колінах
не згинати
Стежити за
поставою
Намагатися
зімкнути руки за спиною
Виконувати з
амплітудою
|
Основна частина (30-32 хв.)
|
|||
1
|
Інформаційне
повідомлення вчителя.
Тепер ми готові
для подорожі по областях та регіонах України, розділимося на два туристичні
загони.
|
30 с
|
Поділ класу на
дві команди ( на 1-й, 2-й розрахуйсь). Перегляд презентації.
|
2
|
Етап 1. Західний регіон
До складу
Західного регіону входять Львівська, Волинська, Рівненська, Тернопільська,
Івано-Франківська, Хмельницька, Закарпатська і Чернівецька області.
Наші сусіди на
Заході – це країни Європи: Польща, Румунія, Молдавія, Словаччина.
Гордістю цих земель є Українські Карпати.
Найвища гора в Українських Карпатах – Говерла, висота її 2061 метр.
Завдання командам: ведення м’яча правою та лівою рукою, обвід фішок змійкою, повернення назад.
|
4 хв.
|
Стежити за
помилками, звертати увагу на узгодженість рухів
|
3
|
Етап 2. Північний регіон
До складу
Північного регіону входять чотири області: Сумська, Чернігівська,
Житомирська, Київська. Вони межують з Росією та Білоруссю.
Північні
області знаходяться у зоні змішаних лісів. А також Сумська область це –
Батьківщина нашого президента.
Завдання нашим загонам: ведення м’яча, подвійний крок та кидок у кошик
|
4-5хв
|
Оцінюється
точність і техніка виконання
|
4
|
Етап 3. Центральний регіон
До складу
центрального регіону входять: Вінницька, Черкаська, Чернігівська, Полтавська,
Кіровоградська, Дніпропетровська області.
Цей регіон
розташований переважно в лісостеповій зоні.
Тут добре
розвивається сільське господарство.
Він багатий на
корисні копалини ( залізна руда, марганець, кам’яне вугілля та інші).
Завдання командам: ведення м’яча, обвід фішок, кидок у кошик у стрибку
|
4-5хв
|
Оцінюється
точність та техніка виконання
|
5
|
Етап 4. Східний регіон
До складу
Східного регіону входять три області: Харківська, Донецька, Луганська. Вони
межують з Росією.
Це
промислово-індустріальний центр України. Провідною галуззю є вугільна
промисловість У надрах Донецького басейну відомо близько 50 різних корисних
копалин. Головне багатство Донбасу – кам’яне вугілля.
Донецька
область має вихід до Азовського моря.
Харків
спеціалізується на випуску устаткування для електроенергетики, тракторів,
літаків, двигунів, підшипників та іншого.
Харків був
першою столицею України з 1919 до 1934 року.
У Луганській
області випускають електровози.
Завдання командам: передача м’яча згори. ( Капітани стають обличчям до команд.
За сигналом капітани передають м’яч від грудей першому номеру. Перші номери повертають м’яч капітанові й так уся команда, поки
перший номер не стане на своє місце.)
|
3-4хв
|
Стежити за
технікою виконання
|
6
|
Етап 5. Південний регіон
До нього
входять: Одеська, Миколаївська, Запорізька, Херсонська області.
Клімат
південних областей сприяє розвитку сільського господарства
Південні
області мають вихід до Чорного та Азовського морів.
Завдання командам: штрафний кидок ( кількість влучних кидків )
|
4-5хв
|
Оцінюється
точність та техніка виконання
|
7
|
Етап 6. Автономна республіка Крим
Адміністративним
центром є м. Сімферополь.
Крим є
півостровом і омивається Чорним та Азовським морями.
У Криму є
Кримські гори, найвища точка – Роман-Кош
висотою 1545 метрів.
Завдання командам: кидок з
середньої відстані у стрибку ( відстань до кошика 3-4 метра) після ведення
|
3-4хв
|
Оцінюється
точність виконання
|
8
|
Етап 7. Конкурс капітанів
Наша подорож
піді йшла до завершення. На мапі України в повному складі всі області, але
немає обласних центрів.
Завдання капітанам: хто перший напише назву всіх обласних центрів
|
2-3хв
|
Оцінюється час
та правильність назв
|
9
|
Інформаційне повідомлення вчителя.
Україна
розташована в центрі Європи, Має багаті природні ресурси, багатонаціональний
народ.
Хотілося б, щоб
після цього уроку, ви глибше вивчали традиції нашого народу та пишалися своєю
Батьківщиною, де б ви не були.
|
1хв
|
|
Заключна частина (2-3хв.)
|
|||
1
|
Вимірювання ЧСС
|
30с
|
|
2
|
Підбиття
підсумків уроку
|
1,5-2хв
|
Оголошення оцінок
|
3
|
Домашнє
завдання .
|
30с
|
Згинання й розгинання рук в упорі від підлоги,
вправи на прес
|
4.
|
Прощання і організований вихід із залу
|
30с
|
Немає коментарів:
Дописати коментар